14AUG09.

Så var man hemkommen från Stockholmet. Igår faktiskt. Vi åkte dit genom luften kring halv tolv på lördagen. Möttes av mostern på t-centralen och begav oss hem till henne. Efter ett tag kom även min kusin. Vi var hemma i deras lägenhet under kvällen. På söndagen blev det stranden och jag kan ju tala om att solen tar mer hundra mil söderut. Jag blev rätt bränd.. På måndagen blev det att besöka stan och äta på Burger King för första gången i våra liv, haha. På tisdagen blev det också ett stadsbesök och då råkade vi hamna i Gallerian vid NK huxflux. Kollade in på NK också en sväng och efter ett tag tog vi tunnelbanan "hem". På onsdagen var vi i farten redan vid elva och vi besökte Gamla Stan. Vi irrade runt där ett tag för att hitta vägen till Hötorget och tillslut lyckades vi finna vårat mål. Mamma köpte kantareller som hon sorgligt nog glömde i huvudstaden. Igår åkte vi som sagt hem, planet gick vid halv tre och vi var i Luleå halv fyra. Jag umgicks med Sandra, Elin och Emmelie under kvällen och vi var nyttiga med Nutella och chokladfingrar. Somnade vid halv ett och vaknade nog tjugo över nio idag. Jag är stolt över att jag lyckats vända tillbaka dygnet utan att ens försöka. Eh, jag ber om ursäkt för ett väldigt, väldigt dåligt skrivet inlägg. Over and out.



Kommentarer
Postat av: Elin

måste jag verkligen de? ;s

2009-08-18 @ 14:51:23
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0