LULEÅKALASET FREDAG.

Kom till Luleåkalaset strax efter åtta igår. Jag, Mikaela och Sandra mötte Elin, Emmelie, Sanna, Jenny, Emma och Julia. I början hände väl inte allt för mycket men efter John Me, som var sjukt bra, blev saker och ting lite mer underhållande. Då var dock bara jag, Sandra, Emma, Mikaela och Julia kvar. Jag vågade till och med åka Batman trots dödångest. Trots att jag åkte den för två år sen var den ganska hemsk. Det blev även att äta nattmat, i form av thai, vilket var väldans gott. Istället för att sova hos Sandra som det var planerat, cyklade jag hem med Emma och Mikaela. Var hemma efter två någongång och jag väl och lade mig ganska snabbt. Somnade efter fyra och vaknade kring 14 idag. Hemskt. Får se om det blir LK ikväll också. Fick ett vuxenband av pappa så jag vet inte om jag kan komma in med det. Jag får försöka ta reda på det. Hejsvejs!






Jag åkte den sen!












Det ser väl inte så aptitligt ut men det var det. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: annonym!

hon andra från vänster slår nytt rekord på utväxt!

2009-08-02 @ 18:51:58
Postat av: hon med utväxten!

wohoo, äntligen har jag slagit rekordet! etta på den listan har länge varit målet (y)

2009-08-03 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0