VÅRMÄSSA.

Sjukt härligt väder det har varit i Luuuule(å) idag. Circus femton grader och sen kom solen fram en stund. Tyvärr kom vinden också på besök. Jag kan ju meddela att jag hade ballerinaskor på mig. Oh, så skönt! Jag fick sommarfeelings.
Jag har iallafall besökt vårmässan i Arcushallen. Var inte så mycket att se faktiskt och jag köpte bara en godisrem. Såg iallafall Anna Skipper, wow alltså (ironi). Det skulle vara ett bröllop där klockan tre men vi orkade inte vänta och se på det. Förresten, hur oromantiskt är det inte att gifta sig i Arcus?
Nu har jag ätit middag för ett tag sen också. Bakad potatis med skink-och oströra och minibaguett med västerbottenostsmör, det var mums. Kvällen kommer nog inte bjuda på så många händelser. iCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0