WHEN YOU GOT NOTHING ELSE TO DO.

Favorittidning: Veckorevyn, kanske.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag vet ej.
Favoritplagg i garderoben just nu: Skulle vilja säga skinnjacka men jag äger ingen för tillfället.
Längd: 161 cm kort.
Byxa eller kjol: Både och.
Senast utlästa bok: PUSS
Ditt rum kan beskrivas som: Ganska litet och sällan bra ordning.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Fundersam, obeslutsam (om det finns nåt som heter så)
Något jag absolut inte äter: Sill, och massa mystiska saker jag aldrig har smakat.
Kläder just nu: Underställsbyxor och en mörkblå topp, skitsnyggt.
Vad sa du senast: Ungefär "men jag skickar de där sju i ett annat mejl".
Hur många kuddar sover du med: Uno.
Spelar du något instrument: Gitarr försöker jag mig på.
Morgon- eller nattmänniska: Mer natt än morgon.
Bästa film: Twilight! Oväntat?
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Vet faktiskt inte.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:  Två eller tre skulle jag kunna tro.
Bio eller promenad: Bio, antar jag.
Är du kittlig: Sjukt kittlig.
Snarkar du: Jag tror inte det, bara när jag är förkyld.
Rädd för insekter: Ah, vissa.
Äckligaste insekten: Spindlar och getingar är läskiga.
Bästa bok: Twilight-serien (även det oväntat, va?)
Vad vill du jobba som: Något kreativt, kanske. Inget tråkigt kontorsjobb iallafall.
Chips, morötter eller godis: Chirre!
Pizza eller hamburgare: Pizza.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Det vet man aldrig.
Gungar du på stolen: Näej.
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster när jag äter med båda besticken, annars höger.
Gillar du att sjunga: Ja, men jag är inte bra på det.
Anser du att du är stark: Inte mycket du.
Använder du knark: Nej, nej åter nej.
Kaffe, te eller inget: Te/inget. Te är bara gott ibland.
Vad hade du på dig idag: Jeansleggings, svarta tygskor och mörkblå topp.
Smink: Concealer (stavning?) där det behövs, mascara, lite vit kajal och så lite svart kajal på ögonlocket.
Vad använder du för skor just nu: Svarta eller vita tygskor för det mesta.
Favoritfärg: Vet inte, beror på vad.

Senaste person som:
Sov i din säng:
Jag.
Du pratade med: Mamma.
Gick på bio med: Syster Anna.
Gick på stan med: Sandra.
Skällde på: Jag vet inte.

Senaste:
Låt du hörde: Robert Pattinson - I'll be your lover too.
Film du såg: Slumdog Millionaire.
Mat du åt: Palt.
Känslan: Samma som några steg uppåt.
Resa: Beror vad man ska ta som resa, senast jag lämnade Luleå för några dagar var två veckor sedan.
Glädje: ?
Dröm: Som jag minns - jag började studera hos en tatuerare som var känd för att vara otrevlig. 10 minuter efter att lektionen startat gick jag där ifrån för att han var just otrevlig. Och jag fick 40 minuter frånvaro.
Person du träffade: Mamma och Anna.
Personen du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: Tudda.
Gången du var utomhus: Circus 11.20 idag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen var det några år sedan.
Saken du köpte: Onyttigheter på donken.

Om dig:

Namn: Sara Andersson.
Hårfärg: Rödhårig.
Ögonfärg: Någon grön/blå-aktig sak.

Favorit:
Färg:
Beror på vad.
Mat: Grilllllat.
Låt: Nåt med R'Pattz ;)
Plagg:
Vet ej.
Skor: Tygskor.
Ställe: Thailandoo.

Allmänt:
Ska bli skoj: Hoppas på summer '09.
Ska inte bli skoj att: Vakna till alarmet på mobilen imorgonbitti.
Önskar att jag var bättre på: Fatta beslut!
Dagens dryck: Vatten.
Vad saknar du: En del.
Vad har du gjort idag: Varit i skolan och gått hem tidigare med huvudvärk.
Brukar du svära mycket: Det händer.
Gillar du att slåss: Det händer sisådär aldrig.
Vad ska du göra ikväll: Duscha, sova.
Vad är det för veckodag: Torsdag.
Öl, vin eller cider: Cider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0