THE END.

Jag skickade precis iväg mejlet om att jag ska sluta spela fotboll. Jag har väl aldrig brunnit för fotboll egentligen. Inte på det sättet att jag vill bli någonting inom sporten. Jag har helt enkelt spelat för att jag tyckte det var kul. Vilket jag fortfarande tycker, i små mängder. Jag har tappat intresset och på senare tid har det känts som att jag har spelat för att de flesta av mina vänner spelar det. Självklart känns det lite "sorgligt", men det känns ändå som att jag har gjort rätt val.

Så nu är jag en icke-sportande flicka och det kommer jag nog förbli. Jag får försöka röra mig på egen hand så att jag inte säckar ihop totalt, haha.

 - Uff 08.
 - Uff 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0