PLASTIC.


TVÅ
inlägg på rad får det bli nu. Vaknade vid halv nio imorse av att pappa använde mixern eller något i köket. Jag tror det var det som väckte mig iallafall. Men det gjorde inte så mycket för jag somnade i soffan före elva igårkväll - trött tjej hej! Gjorde inte så mycket till ungefär halv fyra. Egentligen skulle vi in till stan en sväng, men min pappa är så seg så det blev inte. Då blev jag irrrrrrrriterad för jag skulle faktiskt leta skinnjacka och jeans :) Men vi skjutsade iallafall Anna till Kvantum och så for vi till storheden en sväng medan hon satte ut blommor på Kvantum. Sen for vi dit och handlade och så tillbaka hem igen. Har sett slutet av Walk the line, ätit och suttit vid datoen. Ska kanske gå och glo på televisionen en sväng. Kul liv jag har. Ha en trevlig kväll folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0