FIRRAR.

Idag började dagen med no och vi fick mest repetera till provet. Jag kan det nog ganska okej nu, men måste ändå plugga mer. Skulle behöva göra det idag men är så sjukt trött för tillfället.
Efter no:n hade vi so där vi fortsatte med historia. Sen hade vi the hål, så vi var först en stund på bv, sen åt vi och sen tillbaka till bv. Elin var crazy! Haha. Sen hade vi slöjd och avslutade med svenska.

Efter skolan åkte jag och simmade med Emma på Pontus. Det var rätt skönt ändå, och man kände att det "tog". Vi bastade även lite, och dushade, innan vi åkte hemåt.

Nu har jag ätit för en stund sen och ska nörda mig genom att läsa en massa bloggar. iCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0