EN SOLIG DAG.

Idag är det verkligen våååååår! Solen har lyst hela dagen och det har varit en massa plusgrader. På idrotten joggade jag en sväng istället för att spela fotboll. Jag hade egentligen tänkt bege mig ut ikväll och antingen jogga eller promenera, men nu har jag redan gjort det idag så kvällen får ägnas till plugg istället. Hurra för det. På vårat entimmes hål idag låg vi bara på konstgräset och Elin stekte skinka, haha. Våran sista lektion var engelska där vi skulle skriva horoskop till den vi satt bredvid. Det var mycket underhållande ska du veta.

Förresten, pricken över i denna dag är att vi ska äta pastasallad till middag. Det är sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0