BLOMMOR.



Jag var som sagt till stan tidigare. Elin och Emmelie var också med, inte bara Emma och Angelica som jag trodde. Vi åt på Dagobert och jag åt en kycklingmacka (som vanligt). Minuset med dem är att man luktar curry om fingrarna trots att man inte tar i mackan med händerna. Lukten sitter också kvar efter ungefär hur många handtvättningar som helst. Jag inhandlade iallafall ett par svarta leggings från Gina och örhängen (ovan) från Indiska. Åkte hem strax efter klockan femton och lade mig på soffan med en hemsk huvudvärk. Det är lite bättre nu iallafall. Det skulle nog vara bra för mig att ligga på spikmattan, men jag tycker inte ens att det är skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0