3 APRIL.





Tänka sig. Jag har färska bilder, alltså bilder tagna under dagen. Det finns en anledning - jag är hos pappa. Jag kan nämligen inte sätta in bilder från mobilen på datorn hos mamma. Idag var skoldagen rätt seg. På musiken spelade vi, på nolabbet gjorde vi det som syns på första bilden - brände magnesiumband. På so:n hade vi någon slags redovisning sen hade vi no och matte där vi mest gjorde det vanliga. Det vill säga lyssnade på no:n och jobbade i matteboken på matten. Liten skillnad var att vi såg två filmer på no:n och fick sluta tjugo minuter tidigare från matten. Jag har även lyckats klämma in ett utvecklingssamtal som gick bra. Åh, vad intressant detta blev, några bilder finns ju iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0