Sån här ointressant fakta

1. Vad heter du? Sara Andersson
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Josefine eller Linnea tror jag.
4. Vilket stjärntecken är du? Fiskarna
5. Vilken årgång är du? 1995
6. Var bor du? Luleå
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? En
9. Vart skulle du vilja bo? Jadu. Kanske i stan eller nåt.
10. Vilken skolklass? 7e
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte, något man tjänar bra på ;)

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 160.5 ungefär.
2. Hur mycket väger du? -
3. Hårfärg och frisyr? Rödaktig, (inte färgat) ganska medellångt.
4. Ögonfärg? Grå-blå eller nåt..
5. Mest nöjd med? Vet inte.
6. Skostorlek? 38/39
7. Glasögon? Nej
8. Har du några piercingar/tatueringar? 3 hål i öronen


KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart, behöver en ny.
2. Vad använder du just nu för skor? Gråaktiga sneakers mest.
3. Favoritfärg på kläder? Oj. Ingen aning.
4. Favoritmaterial på kläder? Stickat är fint på hösten och vintern, annars vet jag inte.
5. Favoritaffär? h&m, och alla budgetkedjor (stavning på budget?)
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika.
7. Favoritmärke? Bryr mig inte så mycket om märken.

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Rätt litet
2. Vilken färg på tapeterna? Beiga med brun fondvägg hos mamma, och gula hos pappa.
3. Vilka färger går rummen i övrigt? Brunt och vitt - mamma. Eh, typ inga speciella - pappa.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen får det väl bli, bara för att.
5. Vad vill du ändra där inne? Typ allt - båda rummen.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv?  nej
b) Video/dvd? nej
c) Dator? nej
d) Stereo? ja
e) Telefon? nej. eller mobil ibland ;)
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gården här utanför.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover!

BLANDAT
1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Hm. Inget tror jag! (mycket ovanligt)
b) Skolväska just nu? Brukar inte ha väska till skolan..
2. Vad är du beroende av? Mycket.
3. Vad tror du på? big bang! x)
4. Vad köpte du senast? Bussbiljett ;>

GREJER
1. Plånbok: Ljusblå
2.Tandborste: Rosa
3. Smycken: Massor
4. Solglasögon: Bruna och lite stora ;p
5. Underkläder: Har ju en del.
6. Nagellack: Gillar rosa och rödaktiga, ljust nu har jag ofärgat.
7. Vad åt du senast? Lax och potatis.
8. Vem ringde du senast? Syster var det tydligen.
9. Roligast förra veckan? Kanske första dagarna i skolan när vi inte gjorde så mycket nödvändigt.
10. Favoritläsk: Gamla vanliga coca cola :D
11. Favoritskådespelare: Hm. Jag vet nog inte.
12. Favorithund: labradorer är söta, och så ganska många fler.
13. Favoritjuice? Apelsinjuice får det nog bli.
14. Nödvändig kändis: Nödvändig? Oprah eller? ;D
15.Vad vill du ha för hårfärg? Skulle vilja prova vara brunett, men ändå inte förstöra min nuvarande hårfärg.
16. Har du lyssnat på nåt annat nu? ?
17. Vem ska du gifta dig med? OM jag ska gifta mig, det vet man ju aldrig ;) Men då får det väl förhoppningsvis bli någon jag älskar :D
18. Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? Nej.
19. Idrottar du? Ja, fotboll :D
20. Tycker du om att ligga på stranden och sola? Jao
21. Vad har du på dig idag/kväll? T-shirt, cardigan, shorts, strumpbyxor.
22.Har du växt något det här året? Tror det.
23. Vilka år har varit dina bästa? 2007, iallafall sommaren. Sen var det ju bra när man var liten..
24. Vad ser du fram emot? En varm sommar!
25. Hur långt hår har du? Jadu. Inte kort iallafall.
26. Är du nöjd med det? Njae.
27. Går du i skolan så mycket som du ska? Yes!
28.Vad har du för betyg i svenska? Har inte betyg än
29. Och engelske? -
30. Och matte? -
31. Vilket är ditt sämsta ämne? No tror jag.
32.Har du en bra klass? Jodå
33. Vad ligger på ditt databord just nu? En tallrik, mobil, örhängen, usbminne.
34. Varför blev du arg senast du var det? Ja vad kan det ha varit. Säkert att någon nia ska vara så cool för att dom är just nior x)
35. Hur ofta städar du? För sällan
36. Hur ser stolen som du sitter på ut? Svart datastol som kan snurra! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0