Skrattanfall

Kom hem för inte längesen, var på skolan till klockan tre och sen har jag varit hos Becky. Vi satt mest vid datorn, allt är som vanligt alltså ;) Idag på skolan hade vi ett hål som var en timme och 45 minuter och kommer ha det varje torsdag. Köpte pizza på chattnoga och gick hem till mig och åt då. Sen hade vi spanska, det var rätt kul. Inte för att vi gjorde något speciellt men det var som ändå roligt. På sista lektionen hade vi engelska. Usch, fick ett sånt där skrattanfall igen. Det går inte att sitta bredvid Elin och Sandra x) Den här gången skrattade vi för att lät som att Elin sa olly fast hon sa only. Sjuk humor, javisst!

För övrigt (som jag verkar säga rätt mycket) så såg jag på Idol igår. Tyckte dom skulle börja i Luleå! Men det gjorde ju dom inte. Tyckte iallafall att juryn verkar helt okej faktiskt, ganska bra till och med. Nej, nu ska jag läsa några bloggar, sen får jag se vad jag hittar på. Skulle "behöva" se några One Tree Hill avsnitt från säsong 5. Har inte sett alla och säsong 6 har ju börjat nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0