Skola

Skoldagen slutade klockan två idag, och kommer fortsätta göra det på onsdagar. Vi hade ett hål precis innan sista lektionen, men vi fick ta bort det och sluta en timme tidigare istället. Skönt!

Idag hade vi först NO och sen SO på morgonen. Satt och gäspade var femte sekund eller något. Sen hade vi hål i en timme och 40 minuter. Åt lunch och det då. Efter det hade vi slöjd. Fick göra något träningsgrejs för att lära oss maskinerna. Sen hann jag även riva en tygbit till mitt örngott. Det ska vara knallrosa och ha ett vitt hjärta, hihi. Och slutligen hade vi svenska, fortsatte göra diagnosgrejs och tror att vi ska göra sista imorgon. Sen slutade vi då klockan två, jag gick hem och har nu ätit lite. Ska på träning där vid fyra, måste kolla upp den exakta tiden, tio eller kvart över fyra är det iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0