Sjukt kul

 Födelsedagsbarnet (som fyller år imorgon) med våran present - en blöja. Yes vi har sjuk humor. Dock var det ju inte det enda hon fick av oss.

Det var sjukt trevligt igår. När jag kom så åt vi kladdkaka och någon marängsak som jag inte vet vad det heter. Jag kom sist, och det tycker jag inte om att göra, haha. Sen spelade vissa guitar hero, vissa biljard, vissa airhockey (tror jag det heter) och vissa kastade pil. Spelhörnan, yesss. Efter det bestämde vi oss för att gå ut, ner till älven nedanför Emma. Så stod vi där hela högen och kollade upp på stjärnhimlen. Jag hade aldrig sett en satellit förut, men nu har jag minsann det! Och shit vad fort dom rör sig.

Förresten. Folket var; jag, Emma, Sandra, Elin, Emmelie, Angelica, Nathalie, Sanna, Jenny, Jakob, JoelB, TomH, August och OscarK. Tror att jag fick med alla. Sen for pojkarna hem en efter en. Eller en gång var det tre. Alla flickebarn sov i Emmas förråd. Förlåt ni som försökte sova när vi andra hade hyper (A)

Jag gick hem vid tio idag, en morgonprommis blev det. Var som rätt skönt ändå. Hade ont i huvudet, det började faktiskt igår morse och gick inte över ens till idag. Men när jag kom hem svalde jag två alvedon. Är trött nu. Har sovit drygt fem timmar. Hur ska det gå ikväll när vi ska stå och sälja fika i stadsparken..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0