Orienteringärsämst.

Har varit trött hela dagen. Skulle duscha på morgonen men råkade självklart sova lite för länge, och fick gå med skitigt (dock uppsatt) hår hela dagen. På idrotten hade vi orienteringskit. Och någon hade slängt ner andra kontrollen så vi knappt hittade den. Trean och femman var också borta. Bytte några bokstäver med Emmaf och Josse, annars hade vi aldrig hunnit tillbaka.. Slutade med svenska. Och när alla var tysta och läste så lät min mage - jättehögt. Som tur var så började jag inte skratta, som jag däremot gjorde på engelskan. När jag läste.. Usch, vet inte vad det är med mig.

Jag har legat på soffan från det att jag kom hem till när vi skulle äta. Såg ett onetreehill avsnitt som jag redan har sett. Ska snart gå och duscha, sen glo på idol. Hejs!

Kommentarer
Postat av: natalie

orientering är verkligen inte kul.

2008-10-02 @ 16:51:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0