monday

Nämen tjenare.

Har varit sjukt trött idag. Och det har även hunnits med ett besök på sjukhuset. Skulle vara där 9.30, men så ska det ju självklart bli fel med tekniken så fick komma in drygt en halvtimme senare. Skulle tydligen prova någon medicin, som kostade nästan 500 kronor. Varför får medicin vara så dyrt ens? När jag kom tillbaka följde söta Emma med mig och åt. Fast maten var ju inte så god, som vanligt..

Sen hade vi spanska, jag skrattade så jag grät- flera gånger. Nu måste jag börja skärpa mig ;) Sen hade vi ett kort hål, i drygt 25 minuter. Följde med 7f när dom bytte om och satt och surrade lite med Becky. Sen hade vi bild. Skulle skriva våra namn som loggor vi själva valt ut. Jag valde så fyndigt som Puma. Inte speciellt svårt alltså. Sen hade vi hälsa sista lektionen, promenerade ett varv runt Höträsket. Jag och Sandra gick i armkrok och var fullt seriösa hela vägen. Eller inte. Sen hjälpte jag Sandra lite att städa sitt skåp, och slutligen gick jag hem. Har haft huvudvärk och även sovit några timmar. Blev bättre då. Jag och Anna har även ätit middag, och sen har jag inte gjort mycket mer. So very intressanta inlägg jag skriver every day alltså.

Jag hatar det här. Så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0