Kulturnatten

Nu är jag precis hemkommen. Skulle stanna ett tag till med Sandra och Angelica, men mamma och Anna var i närheten så jag åkte hem istället. När jag satte mig här kände jag att jag var ganska trött. Iallafall, så mycket fika fick vi inte sålt. Men dom som hade stått tidigare sålde nog lite mer. Vi kollade när några dansade också, och även när något rockband spelade. Sen var det även en eskimå som sjöng och spelade tamburin(?). Det han sjöng var ungefär "Aaaaah aah aah aaaah". Det var ändå en rätt trevlig kväll och nu ska jag sjunka ner i soffan och äta chips. Fast först ska jag tvätta bort sminket, lika bra att göra bort det.

För övrigt känns det som klockan är mycket mer än den är egentligen.

Kommentarer
Postat av: Emma

shiet vad fin blogg du har! ;)

2008-09-07 @ 16:12:29
URL: http://emmavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0