Kompakt ben och gitarr

Och så var det helg igen. Känns skönt. Tråkigt att den är så kort bara (att jag alltid ska vara så negativ). Har varit på skolan idag. No-lab först, vi fick kolla på "kompakt ben" i microskop. Läskigt det var, fast jag var typ helt fascinerad (stavning där?) Sen hade vi musik, älskarälskarälskar! Vi spelade gitarr, älskar lite till. Skulle ju vara trevligt om man kunde spela det på riktigt. Finns ju en gitarr hos far min, så får väl öva, eller något. Och för övrigt så är våran musiklärare sjukt bra på att sjunga. Hade sen so. Först muntligt läxförhör, och så såg vi på två filmer. Bland annat del 2 av apfilmen vi såg för någon dag sen. Lunch efter det och sen hade vi en nolektion när Huimin pratade hela timmen. Trött man blev av det. Slutade med matte, hann klart målet för den här veckan plus lite till. Skönt att inte behöva göra något sånt i helgen.

Ikväll blir det troligtvis gården. Skulle vara grillning vid Höträsket, det blir nog mys! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0