Hål i naveln

Hejhej och åter hej. Jag kom mig i säng så småningom igår. Släckte väl 01.13 om jag inte minns helt fel. Drömde helt fula drömmar. Att jag, Sandra, Emma och Angelica gjorde hål i naveln. Och den som piercade oss var ingen mindre än Tudda. Vi fick även ett fult blått smycke alla 4. När vi skulle åka buss någonstans efter vi hade piercat oss var Jakob på bussen. Han hade köpt en present till en lärare på Mandaskolan. Sen drömdes även en dröm där vi var flera stycken, både killar och tjejer, som spelade mot några bra fotbollsspelare. Hahaha.

Har faktiskt hunnit göra matte redan. Gjorde till och med lite mer än jag behövde. Så jag inte ska hamna efter när man måste göra femtiosjutusen tal i veckan. Och snart ska jag gå till bv, match klockan 13, samling klockan 12. Sista seriematchen. Hoppas som vanligt på vinst, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0