Fredag!

Shit vad dagen har gått sakta. Och vi har inte roliga ämnen på fredagar heller. Eller musik är kul, och det kommer väl bli lite roligare med NO lab när vi får börja labba. Slutade klockan två idag, och har inte hunnit göra så mycket. Träning vid fem, sen ska jag till Emma. Hon fyller år på söndag så vi ska till henne ikväll. Känns som att det kommer bli sjukt jävla trevligt, (ursäkta svordomen) och det får vi ju hoppas att det blir. Vi ska sova i hennes förråd på madrasser på golvet. Och Emma och Angelica ska och sälja fika klockan 11 imorgonbitti, dom kommer nog vara rätt trötta. Själv ska jag göra det på kvällen, 18-21, med Sandra och några fler. Nej, nu måste jag göra klart Tuddas blogg. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0