Enhetsdag

Hello. Rätt chill dag idag alltså. Hade enhetsdag, vi var en grupp med 2 killar och resten tjejer. Var rätt kul vissa "stationer". Men icket på dom där man skulle snurra. Jag började må illa och jag ramlade TVÅ gånger. Hahaha. När vi kom tillbaka från Trolltjärn där vi varit åt vi lunch, sen gick vi till omklädningsrummet där några av flickebarnen från 7a satt. Och 2 killar också då. Sen var vi ute ett tag och klockan 12.30 var vi i klassrummet och skulle utvärdera dagen. Efter det fick vi göra lite allt möjligt. Först spelade vi Negro Pedro eller Pedro Negro, äh, Svarte Petter på svenska. Sen var det prisutdelning kan ju säga att vi inte vann. Kom däremot på delad sista plats, haha. När vi hade slutat svamlade jag med Elin och Sandra innan jag slutligen gick hem. Har bara ätit lite än så länge, ska se Idol 2006 nu på tv400. Träning ikväll. Goodbye.

I miss the times, too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0