en tripp till hertsön

Tjo! Blev faktiskt en rätt trevlig kväll. Började med att jag tog bussen till stan och träffade Emma och Angelica, vi satte oss på bussen mot Hertsön när även Sandra kom springandes. Vi visste tyvärr inte var vi skulle kliva av när vi kom fram, och det råkade en mycket söt pojke höra, så då sa han det till oss :) När vi tillslut hade klivit av visste vi inte var fotbollsplanen var, så då fick vi fråga en person om vägen dit. Turist, javisst? Vi råkade missa ungefär hela första halvleken av matchen dock. Träffade även på Chimi, som jag inte gör ofta nu förtiden. Ja, när vi satt där på läktaren kom även någon Adam som Angelica känner. Så vi umgicks väl mer eller mindre med honom innan vi åkte hem. Och när jag och Emma klev av bussen så träffade vi på Elin och Emmelie. När jag kom in genom dörren här hemma så åt jag middag och sen gick jag och Anna till Konsum och hämtade H&M-paketet. Är en del jag inte ska ha tyvärr. Hade beställt en svart kjol, blå-randig skjortklänning, grå lång cardigan, svarta tygskor och en jacka. Den blå-randiga klänningen ska jag ha, den grå cardiganen (?) var nog lite stor, svarta kjolen ska jag inte ha, jackan ska jag inte ha och skorna ska jag kanske behålla. Sen har jag även sett mer eller mindre på Idol och Filip och Fredrik. Nu ska jag tvätta mig och sen soooova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0