Dear god, the only thing I ask of you.

Hallelåja. Skoldagen idag var typ ingenting. Alltså, vi gjorde ju saker, men jag tänker nog för mycket så det knappt känns någonting. Oj, det där blev konstigt. Iallafall, hade svenska, läste mest. Och så visade Sari olika bokreflektioner. Sen hade vi idrott, friidrott. Usch, jag är verkligen inte bra på det, och då blir jag bara irriterad. Sen hade vi matte, och jag märkte att jag var helt efter för att jag var borta EN lektion i måndags pga sjukhusbesöket. Sjukt jobbigt, för det betyder att jag måste göra massa matte i helgen. Och jag hatar matte, bokstavligt talat. Efter matten hade vi hål i 1 timme och 45 minuter. Åt lunch, och sen gick jag och Becky hem till mig. Satt vid datoren först. Sen drack vi o'boy och åt pepparkakor. När vi kom tillbaka hade vi spanska, jag och Becky mötte Pontus och Marcus i memory. Vi förlorade. Stort. Sista lektionen blev det engelska, jobbade i boken först, men sen fick dom som var klara läsa sina böcker. Alltså svenska böcker. Så det gjorde jag. Slutade gjorde vi klockan 15, då gick jag och Becky till mig. Har ätit och det för en stund sen, så ska byta om till matchen nu. måste gå om en halvtimme ungefär. Puss.

Det är nog mig det är fel på. Fa-an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0