Apa&kaka.

Usch och blä. Har varit trött och haft huvudvärk hela dagen. Kändes som att jag skulle somna på någon lektion. Hade no på morgonen, lyssnade på redovisningar och såg på samma film två gånger. Andra gången blev det dock inte att se så mycket. So efter det. Film var det där också, om apor. Läskiga dom var.. Hade långt hål som började 10.05. Blev en konsumsväng och sen vidare hem till mig. Medan Angelica satt vid datoren och fixade med sin blogg så bakade jag, Emma och Sandra en microkaka. Som kladdkaka fast i micron, går ju så mycket fortare. Lagom till den var färdig så dök Emmelie och Elin upp. Så då åt vi bara med skedar ur formen. Sen satt alla utom Angelica och hade prillor under läppen, hahah. Så fult och så kul. När vi kom tillbaka till skolan så hade vi slöjd. Gick som ändå rätt bra idag, sprättade inte upp någon tråd och slant så att tyget gick sönder iallafall! Sen fick jag vänta på hjälp, och hjälpen hann jag inte få. Så det blev inte så mycket mer gjort än att sy på applikationen. Efter slöjden hade vi svenska. Höll på med adjektiv, sen fick jag göra engelska läxförhöret som jag missade igår när jag och Sandra var elevservice. Läste lite efter det och slutade klockan 14.00. Stod vid vägen med Emmelie, Elin och Sandra ett tag innan jag gick hem. Så kan vi sluta det här inlägget med ett till usch, för jag har skrivit så detaljerat ;)


Haha, så ful bild. När vi alla hade våra kakprillor i käften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0