What doesn't kill you only makes you stronger

Helloj. Var rätt trevlig dag idag må jag säga. Började med nolab, fick kolla i microskop igen. Det var lite småäckligt. Hade musik sen. Spelade gitarr, gick ju inte så bra för min del. Usch, känns som att jag måste lära mig. Verkar så himla kul! Hade sen långa solektionen, en timme och tjugo minuter. Visserligen är den bara 20 minuter längre än andra lektioner, men ändå. Sen hade vi då lunch. Efter det no och till sist matte. Hade faktiskt vikarie i no och matte idag. Hon var mycket bra tycker jag. När vi gick ut från skolan jag, Emma och Sandra så särade vi oss lite. Sen gick vi till mig och hämtade pengar, och fortsatte sen till Konsum och köpte godis. Vi la upp alla våra karameller på bandet på en rad och fick hela två komplimanger för det. En av en kund bakom oss, och en av han i kassan. Man tackar, man tackar. Gick sen hem till mig igen efter att vi hade suttit på bänken utanför Konsum. Såg lite på tv, och sen så promenerade Sandra hemåt. Jag och Emma såg lite mer tv, och sen blev det datorsittande. När jag skulle äta begav sig Emma hem. Ikväll ska jag inte göra mer än se på idol. Varsego' för den detaljerade texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0