Städerska

Hello! Var rätt trevlig på gården igår måste jag säga. Skrattade en del iallafall. Elin bet mig i benet!! Spelade ju som sagt lite biljard, och även rundpingis. Allt var som vanligt alltså. Var inte där så länge, bara till ungefär halv tio. När jag kom hem åt jag chirre och dirre, och ananas och såg på tv. Tyckte att det var rätt så bra att Yasmina åkte ut från Idol måste jag få säga. Idag vaknade jag av mig själv klockan 9. Åt frukost och sen for jag med Anna till Kvantum där hon fyllde på blommor. Sen for vi vidare och städade på Möbelhuset. Och tjänade några kronor. Vet iallafall att jag inte ska jobba som städerska när jag blir stor. Fy så tråkigt! For sen till H&M och ÖoB. Och tillbaka till Kvantum och sen hem igen. Jag har varit flitig! Huhu. Ska käka lite nu, och sen ska jag ut och springa. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0