Skolfoto

Nu är det såhär att jag såg på två nya avsnitt Oth tidigare. Det var bra, mycket bra. Sen satte (lade) jag mig framför tvn, där det började One Tree Hill. Dock ett gammalt avsnitt, som jag har sett tidigare. Intressant..? Fast egentligen. Hur mycket av det jag skriver är egentligen något att hurra för? Har ätit middag för ett tag sen också. Och förresten. Fick skolfotona idag! Det var ju som inte så hemskt att jag blundade eller gjorde en grimas eller så. Men inte så super heller måste jag säga.

Sen måste jag nämna ytterligare en intressant sak. Jag har fortfarande ont i huvudet. Och jag får se om jag ens ska till skolan imorgon.

Och tillsist. Grattis på födelsedagen Tudda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0