Skalledunk

Hej. Blev inte något datorsittande igår, och heller ingen bloggning. Men jag, Anna och mamma begav oss till Sofi och Anders igår eftermiddag. Tror minsann att det var vid tjugo över två. Åt middag där och det. När vi åkte hem regnade det och blåste massor hela vägen. Uschh. Blev att vara uppe lite för länge för min smak också och det resulterade i trötthet och huvudvärk idag. Klarade iallafall hela skoldagen och när jag kom hem svalde jag två alvedon och lade mig i soffan. Somnade där efter ett tag. När jag vaknade blev det att äta lite middag, var sjukligt trött då också. Och så hände det något så jag iallafall blev lite piggare. Skulle till gården med mina väninnor men det orkar jag inte. Måste träna på glosorna också. Fyfan vad jobbigt! Men har man glosförhör imorgon så har man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0