Playtime

Ny header. Igen!

Idag var jag i pyjamas till ungefär klockan två. Efter klockan två var den nog till och med. Träffade SandraPandra och ElinPelin på Konsum före tre. Stod ute sen och höll på att frysa häckarna av oss. Så vi begav oss hem till mig och spelade Trivial Pursuit, stavning? Sen gick flickebarnen. Så vitt jag vet så gjorde jag inte så mcyket innan Elin kom tillbaka, fast den här gången var flickan Emma med. Vi spelade lite tp vi också, sen köpte vi glass på Konsum. Jag och Emma delade på en marängswiss. Det var den sista som fanns kvar så den var ju menad till oss. När vi kom till mig igen så åt vi glassen och spelade Yatzy. Har även provat mina svarta jeans sjuttioelva gånger för mor min har sytt in och fållat upp dom. Kunde ju ha köpt en 34:a, men när dom var nya kändes dom ganska trånga måste jag säga. Nej. Nu ska jag kolla runt på lite blogs, och sen får vi se vad som händer och sker. Har då ingen lust att gå och sova, men jag måste väl. Pusspusspuss.

Men åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0