Gossip Girl

Hello.

Idag har jag inte gjort mycket. Det blir ju så när man är hemma. Fick för övrigt mer ont i huvudet under dagen. Jobbigt. Sjukt jobbigt. Provade faktiskt på att baka scones idag. Har nog aldrig ätit det förut(!) Så jag vet inte om det blev helt rätt. För gott tyckte jag väl inte att det var. Har även gjort matteläxan till imorgon. Och sett på flera avsnitt Gossip Girl. Men vi hade inte sista från första säsongen och det tog ungefär ett år att ladda ner. Och jag ville inte fortsätta med andra säsongen utan att ha sett det sista. Det går ju liksom inte. Ja. Det är väl ungefär det jag har fördrivit tiden med idag. Plus lite tv-tittande och datorsittande. Bra för huvudet Sara, mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0