Åttionio

Herregud så trött jag blev sista lektionen, och är det fortfarande. Har bara suttit vid  datoren sen jag kom hem. Illa. Eftersom att jag skulle behöva göra läxa och plugga  lite till provet imorgon. Tror dock att jag kan det mesta. Började förresten  med en kjol med dragkedja fram på slöjden. Eller började och började. Hann rita  upp mönstret på papper. Så så långt hann jag inte. På svenskan fick vi en ny   uppgift. Vi skulle först skriva i jag-form som en gamling. Då skrev jag om en Britta   som var 89 år och bodde i ett rött hus med vita knutar. Efter det skulle vi skriva hur   det var att komma in i någon gamlings hem. Man skulle alltså skriva om ett verkligt  hem. Vi ska få någon större uppgift, så det där var bara lite.. kom i gång, eller   något? Slutade gjorde vi klockan två idag. Måste som sagt göra läxa, och så borde  jag väl fara ut och springa. Känns tungt. Sjukt tungt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0