åtta

Godmorgon!
Släckte lampan prick klockan ett inatt. Somnade hostandes, och vaknade av att jag hostade. FÖRE ÅTTA! Morr. Idag har jag lust att göra något. Har i och för sig inte dammtorkat mitt rum än. Men jag vill göra något roligt. Städa är tråkigt. Men det behövs ju liksom. Men jag får göra det någon gång nu under lovet. Kanske inte idag.. hehe. Sen ska jag väl pallra mig till Antnäs någon dag också. Tisdag eller onsdag får det ske tror jag. Möjligtvis torsdag. På lördag, alltså på Halloween ska vi vara några flickebarn hos mig. Så då blir det att bege sig till mamma igen. Tror jag ska hoppa in i duschen snart. Sen ska jag möjligtvis höra om någon vill leka med mig. Jag får se vad som händer och sker. See you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0