Alvedon är min bästa vän.

Hejjö.

Det var sjukligt jobbigt att stiga upp imorse ska jag säga. Jag ska aldrig mer vara uppe till efter tio. Jag är ju som en död fisk när jag somnar klockan tolv, som jag gjorde inatt. Efter skolan idag så hade jag väldigt, väldigt ont i skallen. Eller fick det typ efter spanskan (12.30). Gick ändå bara hem och slängde i mig en macka och två alvedon, och sen hämtade Anna mig. Vi först dit vid Banvägen och sen på Max och åt. Svängde in på Konsum på hemvägen och hyrde film. Ska väl se den nu. Kramochpuss.

Det kan vara 4 dagar kvar! :D

Kommentarer
Postat av: natalie!

vad kan vara 4 dagar kvar ? (;

2008-10-20 @ 18:29:54
Postat av: natalie

åh, fan va kul! (:

2008-10-21 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0