Åh.

Det bidde inget skriveri igår. Gjorde inget speciellt, och hade inget annat att skriva, så då struntade jag i det helt enkelt. Åkte till mamma på kvällen och bakade när jag kom hit. Skulle ha med och sälja i personalrummet på skolan för att vi ska samla pengar till klasskassan. Och idag var jag hur trött som helst på morgonen. Ovanligt? Nej. Började med mentorstid, vi har läxa till varje dag den här veckan, utom idag. Dessutom prov på torsdag. Sen hade vi so, matte, spanska, bild och hälsa. Lyckades självklart få ont i huvudet under dagen. Vad är det för jävla fel när jag har haft huvudvärk varje dag i en vecka?! Skulle träna idag, och var helt peppad på det. Men det orkade jag verkligen inte när mitt huvud dunkar. Arrgh. Har sett 5 gossip girl avsnitt istället. Ursäkta för det negativa inlägget.


Kommentarer
Postat av: natalie

stackars dig som har sån där huvudvärk :/

2008-10-13 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0