081010

Tjohej. Har slutat skolan för den här veckan nu. Sköntsköntskönt. Ska till pappa idag. Tror han slutar fyra sen får han hämta mig. Igår var jag ju som sagt på stan förresten. Emma provade vinterjackor och så. Vi vinkade adjö till Angelica på tågstationen innan hon for till Örebro. Fick även låna hennes årskort till hockeyn, gulle. Jag och Emma vandrade omkring på stan en stund innan vi gick och åt på Dagobert. Köpte sen godis och tog bussen till coop och såg på hockey. Luleå vann ju såklart bara för att jag var där, hihi. 8-2 bidde det. Kom väl hem vid tio och gick och la mig vid halv elva. Gjorde faktiskt avslappnings-cd'n, och har gjort den tre dagar i rad nu! Hoppas det fungerar. Snart ska jag packa ner lite grejor, och sen ska jag nog se på Gossip Girl. Me like, me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0