Lista

Snott av Angelica, hihi.

ALLMÄNT
namn - Sara Andersson
födelsedag - 5 mars
hemstad - Luleå
ögonfärg - Blågröna
hårfärg - Rött
längd - 161 cm
högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt 
värsta ovanor - Värsta och värsta. När jag tar upp mobilen måste jag stryka med tummen över displayen.
stjärntecken - Fiskarna
skostorlek - 38/39
är dina föräldrar skilda - Ja
skor i dag - Skoletter eller vad det nu heter, från Vagabond.
svagheter -  Kan vara rätt blyg. Har dock bättrat mig lite.
självförtroende - Ganska dåligt är det nog.
rädslor - Mörkrädd!
första du tänker på när du vaknar - Vad är klockan?

ANTAL
syskon - 2 systrar
piercings - 3 hål i öronen
tatueringar - Nej

FRAMTIDEN
namn på barn -  Vet inte.
vad vill du bli när du blir gammal - Jag vill bli mamma en vacker dag tror jag. Och ha det mycket bra!
jobbet - Vet inte.

FAVORIT
mat - Grillat måste jag nog säga.
sport - Fotboll.. och basket.
djur - Katt, hund och kanin.
glass - Vanilj. Eller Cookie Dough!
godis - Fazerchokladen!
låt - Kan inte välja en.
popgrupp -  Popgrupp.. vet inte. Ingen?
nummer - 19
tuggummi - De flesta.
helgdag - Lördag
årstid - Sommar och höst.
tandkrämsmak - Mint är det väl
radiostation - The voice, RixFm

HAR DU NÅNSIN
rymt hemifrån - Nej
skolkat - Jo
sovit utomhus - I tält (A)
gråtit i skolan - Ja
spytt i skolan - Nej
velat bli modell - Njae
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Jo
sett en död människa - Ja
druckit alkohol - Smakat ;)
använt droger - Nej
ätit sushi - Smakat ja.
retats - Ja
bråkat utan anledning - Några töntiga bråk har man väl haft.

THIS OR THAT
cider eller öl -  Inte för att jag brukar dricka något av det. Men cider.
pepsi/cola - Cola
mcdonalds/burger king- Aldrig ätit på Burger King.
choklad/vanilj -  Vanilj och choklad!
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
kött/veg - Kött
tv/film - Både och
gitarr/trummor - Gitarr
adidas/nike - Adidas
kinesiskt/mexikanskt - Mexikanskt
paj / kakor - Både och

KAN DU
gå ner i splitt - Nej
skriva med båda händerna - Nej
vissla - Ja, men inte melodier
ha dina ögon i kors - Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du pratade med - Anna
du msnade med - Mikela igår
du skällde på - Vet inte

SENAST DU
skrattade - Idag, inte asgarv.
grät - Vet inte
filmen du såg - Vacancy
tuggade tuggummi - Idag
sjöng en sång -  Idag har jag väl sjungit någon låtsnutt.

VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - Det är mörkt så jag ser ingenting.
lyssnar du på musik nu - Nej
vad har du på dig - Underkläder, linne, fleecejacka och mjukisbyxor
vad är det på din musmatta - Den är svart.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - Nej
rökt - Nej
snusat - Nej
motionerat - Ja
solat - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0