So this is Christmas

Har mest tillbringat tiden sen förra inlägget
på mitt arsle. Men säg inte att jag inte har varit
flitig för det! Började på en ny berättelse, igen, och
kändes som att det gick bra att skriva idag. Sen har
jag och Anna knåpat ihop 22 julkort till hennes
UF-företag. Det ska väl göras ungefär 65783 till, men
det får hon och hennes kompis sköta. Jag kan
ju hjälpa till lite jag också om jag får och hon är
snäll. Sen har jag även sett Idol också, mindre aktivt.
Jag blev överlycklig (typ) när Johan hängde lös,
och ännu mer lycklig när han inte hängde minst löst.
Sen blev jag oglad (låter bättre än arg i detta sammanhang)
när han inte åkte. Killen kan inte sjunga, och han är
inte ens snygg som tusentals i min ålder tycks tycka.
Förstår mig inte riktigt på dem. Näej, nu ska jag väl
borsta gaddarna, tvätta bort sminkelinket och lägga
mig och läsa några rader innan jag slumrar. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0