Smells like teen spirit

Hej! Har nyss ätit plättar med vaniljglass och blåbärssylt från igår. Slutade 2 o´clock idag. Bytte plats på matten och nolab, så vi började dagen med matte. Fick dock ägna trettio av de fyrtio minuterna till att ändra i räknehäftet. Hade inte skrivit S, V och T (sträcka, medelhastiget och tid), det var ju inte det roligaste som skulle kunnat hända. Sen hade vi musik, ah, vad kul det var! Jag, Sandra, Emma och Angelica ska spela Smells like teen spirit (jag älskar låten). Emma på trummor, Angelica på bas och jag och Sandra på elgitarr. Fast idag gick det ju som inte så bra, är inte så haj på det här med gitarr ännu. Sen kom den fruktade so:n och redovisning. Måste säga att det ändå gick rätt bra, över förväntat. Blev inte ens röd i fejjan eller pratade för fort. Något jag fått höra efter ungefär alla andra redovisningar. Hade lunch och åt någon osmaklig kebabpanna. Jag tyckte inte att det var mycket gott måste jag få säga. På no:n efter lunch så skulle vi också redovisa, men vi sköt fram det till tisdag eftersom att inte så många var klara. Nu är då mitt och Sandras arbete om tagghudingar klart iallafall, skönt det. Sist men inte minst hade vi nolab och disikerade en bläckfisk. Uäh, vi skulle dra loss munnen och allt. Och det luktade inte gott, det luktade fisk, och fisk luktar ju som alla antagligen vet inte gott. Begav mig hemåt på momangen. Nu är jag bara överlycklig för att det är fredag och att jag ska sitta och dega i soffan hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0