Mr and Mrs Spigg

GOD DAG!

Innan jag somnade igår läste jag elva eller tolv kapitel i min bok. Och det är inte såna där korta kapitel heller. Men jag var som inte så trött, hihi. Idag har jag varit på skolan som alla andra vanliga fredagar. Det vill säga varken lov eller röd dag. På nolabbet så labbade vi ingenting. Vi började bara jobba med djurarts-grejsimojser lite smått. Jag och Sandra ska skriva om tagghudingar så du vet! På musiken spelade vi någon låt. Jag spelade både gitarr och piano. Kan väl inte säga att det låter så vackert där man sitter och spelar. Sen hade vi SO. Läste gjorde hon och sen skulle vi komma på en ny religion. Jag, Emma och Angelica har hittat på Fiskismen. Mr och Mrs Spigg är Gud, respektive Gudinna. Och så har vi kungen, Gammelgäddan Lars. På lunchen gjorde vi väl inte så mycket. Jag och Hannah sjöng, och våran grupp heter Hsss. WE WILL ROCK YOU! På No:n fortsatte vi med djurarterna och sen hade vi matteprov. Det gick väl ganska bra tror jag. Svarade på alla utom en iallafall. Den sista, den höll jag på med i säkert mer än tjugo minuter. Sen gav jag upp. Slutade och gick hem till mig med Emma, Elin, Emmelie och Angelica. Spelade Med Andra Ord igen och sen så gick dom hem. Jag skrämde nog iväg dom lite, haha. Har duschat nu. Ska på Plannja sen och om jag skulle gå ut med skitig lugg skulle jag bara tänka på den hela tiden. Så det fick bli en dusch. Nu var det slut på det ointressanta. Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0