Kyla, film och Greaselåtar.

Tjohej! Kom hem från Mikaela för en litenliten stund sen. Bor ju i samma trappuppgång så det var inte så jobbigt att gå hem, två trappor upp you know. Emma var också med, hon skulle sova där. Började med att de kom och frågade om jag ville följa med ut. Jag som för tillfället hade på mig fleecebraller och en klänning bytte om till jeans och sen gick vi till gården. Var inte så underhållande där, är typ inte det längre. Gick till rinken sen och det var kallt. Så vi bytte om till mjukisbyxor alla tre och så gick vi och köpte chips och trocadero på Konsum. Satt sen i Mikaelas rum och såg på I know who killed me. Var lite bra och lite konstig. Sen fick vi något skrattanfall och så började vi sjunga Greaselåtar. Snart ska jag gå och lägga mig, ska bli nice. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0