Jul i vårt hus

Sitter för tillfället och borstar tänderna. Har precis duschat, orkade inte tvätta håret nu, gjorde det vid klockan två idag. Har städat mitt rum idag, som jag sa att jag skulle göra. Vi har också plockat fram adventsljusstakar, stjärnor och julgardiner i köket. Imorgon åker det upp röda gardiner i mitt rum. Mysipys. Var på hockey också och det slutade med vinst för Luleå, 5-3 mot Rögle. Det är så jävla rätt åt mig. Jag har sagt "Luleå suger, dom kommer tyo åka ut från elitserien och blablabla." Än har jag inte varit på en match i år som dom har förlorat. Nog för att jag bara varit på fyra matcher men ändå. När jag kom hem så åt jag middag. Mamma har köpt en sån där hel kyckling för ett tag sen och så gjorde hon den idag, med klyftpottis och någon go´ sås. Jag tycker om mat, hehe. Gick till Mikaela en sväng också. Vi såg lite på Julens Hjältar :) Jag blev helt trött vid halv tio så jag gick hem. Har ännu inte kommit mig i säng. Har sett på tv och spelat lite guitar hero med Anna. Snart ska jag bege mig till mitt nystädade rum och lägga mig i min renbäddade säng och läsa. Slutligen ska jag sova, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0