Going wrong

Håhåjaja. Ännu en slö söndag. Det enda vettiga som har gjorts är att jag har hängt tvätt och sprättat upp en fåll på mina gardiner. Sprättaren var spårlöst försvunnen så jag fick använda mig av en sax. Man tager vad man haver. Har även spelat lite guitar hero. Måste göra några tal i matten också. Jobbigt värre. Förresten irriterar jag mig på att det inte går att få någon profilbild i menyn. Jag har kollat på designadinblogg.se och allt men det funkar inte.

Det är faktiskt dumt att helgerna springer iväg såhär. Imorgon är det ju måndag igen. Man kan ju glädja sig med att det bara är tre veckor till innan det är jullov.

fjjj.

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0