DISKMASKIN.

Sitter och lyssnar till ljudet av en diskmaskin. Klingar som musik i öronen, skulle jag nog inte säga. Skönt att den var klar nu. Idag fick vi sluta efter matten, dvs 11.15. Hann klämma in tre lektioner på 3 timmar och en kvart. Svenska- och jag läste. Idrott- och vi spelade innebandy igen. Och så matte förstås. Det är förresten sjukt kallt ute idag, brrr. Efter den långa skoldagen begav jag mig hemåt med Sandra. Vi gick genom den varma regnskogen och korsade Antarktis. Vi åt mackor och drack O'boy, sen spelade vi Guitar Hero. Strax före tretton knatade vi ner till vårdcentralen och jag var hos tandläkaren i sisådär fem minuter. Jag är glad att jag inte har tandläkarskräck, faktum är att jag tyckte om att gå till tandläkaren när jag var liten. Det gör jag inte längre, men jag är definitivt inte rädd för det. Hon sa att jag fick i uppgift att vicka på en tand som knappt är lös. Men ofta jag vill det. Sen har jag redan nu en lös tand på nedre raden. Två gluggar uppe och två nere är väl inte hipphipp hurra precis. Jag skulle ju inte skratta utan att hålla för käften då! Nu är det ju nog jobbigt. Ursäkta för tandprat den senaste tiden, men jag tycker allvarligt talat synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0