Whats wrong with the weather?

Sysslade med datorsittande efter skolan. Lärorikt och väldigt underhållande (läs: irooooni). For till stan klockan halv fyra och trots att jag var klar och allt så fick jag springa till bussen. Träffade Anna, och sen mamma. Fick massa ont i maggen så jag tog bussen hem. Men ska på stan imorgon och förhoppningsvis köpa alla julklappar jag har kvar. 3 köpta, 4 kvar. Illa det här. Vad jag ska köpa till folk har jag heller ingen aning om.

Denna torsdagkväll händer nog bara en sak, bonde söker fru (partner). Och så eventuellt knäckkokning. Imorgon är det innebandyturnering, jag är inte peppad. Är destomer peppad på att det är sista dagen och sen är det juuuuuulov till nästa år. Kändes mycket härligt efter sista lektionen idag. Så ja, skoldagen imorgon består nog av att spela innebandy,  se på åttornas basket och niornas volleyboll och fika.

Måste bara lägga in en negativ sak. Vädret. Vad är det för fel alltså? Plusgrader och REGN sex dagar före självaste julafton. Man är ju rädd att man ska slå ihjäl sig när man kliver utanför dörren (kan dock påpeka att jag inte har halkat en endaste gång än slå länge). Torra sockar är heller inget man kan ta för givet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0