Stars are blind


Lite fuskigt att Anna fick sin skolkatalog idag och de tog kort i oktober. Vi har inte fått våran och vi blev fotograferade veckan efter att skolan hade börjat. Synd bara att jag är ful som en fisk på kortet. Ah, förresten, deras katalog var med färgbilder. Ber till Gud (typ) om att våran ska vara svartvit. Känns ju som att det blir lite bättre då iallafall.

På skolan dårå (inte för att det är så värst intressant att läsa). Vi började med no och håller på om atomer och molekyler och det är ju superintressant. Not. Vi ägnade den sista kvarten till att prata om vad vi ska klä ut oss till på innbandyn. Vi tjejor tyckte att killarna skulle vara tjejer och att vi skulle vara killar. Det gick de inte med på. Men vi ska nog vara troll, haha. På spanskan skulle vi ha med oss en "idol".  Hade helt glömt bort det så jag skrev ut en bild på skolan (som så många andra). Tog Lars Winnerbäck gjorde jag. På hålet läste vi barnböcker på biblioteket. Det var en som var söt som hette "Vem är söt?". Det var en katt som var gul, och då sa hans "kompisar" att gult var fult. Då kom en fågel som också var gul och sa att gult inte alls var fult. Att rosa (som nallen var) var fult, för att räkor är rosa och räkor luktar blä. Så stod det. Jag hade även högläsning ur en Mamma Mu-bok. Efter lunchen så hade vi engelska, muntligt läxförhör och lite smått och gott. På hålet efter engelskan så var vi och spelade inne på musiken. Det låter illa alltså. Förstår inte riktigt hur vi ska kunna spela upp det på fredag. På idrotten spelade vi innebandy igen. Vi var både tjejer och killar tillsammans idag, och då mötte vi 7a. Behöver ju inte berätta hur det gick, kan bara meddela att vi vann mot de i fotboll i sexan, hehe. Läste som vanligt på sista lektionen. Har äntligen börjat med Hur kär får man bli? Den verkar super! Läste ut en bok hemma idag också, den var braoo. De kallade mig Ise, var namnet. Har även ätit för en liten stund sen. Nu ska jag glo på bloggisar.

Xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan vara lugn, skolkatalogen är alltid i svartvitt.

2008-12-02 @ 20:38:20
Postat av: Sara

jo. alltså jag vet att den brukar vara det. men eftersom att den brukar vara det på gymnasiet också och den inte var det i år så vet man ju aldrig ;)

2008-12-02 @ 20:48:56
URL: http://sssssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0