Pappersflygplan och guldkottar.

Har slutat skolan för idag. Skulle sluta klockan femton men Sari var hemma och vi har hål före den lektionen. Sen fick vi även sluta spanskan 25 minuter innan. Det första vi hade på morgonen var svenska, som sagt så var ju Sari borta. Någon annan (vet inte vad han heter) kom och sa att vi skulle läsa. Men jag hade ingen bok, och jag vet inte om Emmelie, Elin och Sandra hade det, men vi gjorde iallafall stafettskrivning. Det var sjukt kul när vi läste upp dem, jag skrattade så tårarna sprutade (vilket inte är så märkvärdigt för att vara jag, så fort jag fnissar lite så kan tårarna börja rinna). På idrotten var jag inte med. Blev stressigt på morgonen så jag glömde att packa väskan. Fick förresten tillbaka matteprovet, hade gått ganska galant måste jag få tala om. Ett fel. Efter att Sandra och Emma ätit och jag tittat på, gick vi in i CNO och kastade pappersflygplan och guldkottar. Måste meddela att vi följde våra hjärtan. (hur många fattar..?)

Nu ska jag äta lite mat från igår, åt som sagt ingenting till lunch. Pytt i panna är inte min starka sida. Vid halv fyra ska jag ta bussen in till stan och träffa mor och syster, sen ska vi och handla. Jag tror faktiskt att det kan ske ett under när vi kommer hem, vi kommer nog att koka knäck som vi har sagt ett bra tag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0