Nyårsafton!

Nyårsafton år 2008. 2008 är ett år som verkligen, bokstavligt talat, har sprungit iväg. Jag minns knappt vad jag har gjort, och jag har väl nästan inte gjort något speciellt i år om tänker efter.

Kvällen ska som sagt tillbringas hos Emma med mina kära väninnor. Känns väldigtväldigt bra att vi ska vara allihopa, blev orolig över det där ett tag. Och jag var irriterad nämnde jag, och det var inte på någon person, utan bara på själva.. situationen. För tillfället sitter jag med lite lockigt hår och en del av håret upprullat på papiljotter (hur nu det stavas). Man måste ju vara lite fin på årets sista dag. Ha en trevlig kväll alla och gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0