Nejlika.



Jag och Anna pysslade ihop dessa ovan idag. Annars har jag väl inte sysslat med så mycket. Skolan var inte jobbigt alls. Kändes bra att äntligen bli klar med frågorna till Blåögd, skulle inte kännas bra om jag hade haft det att tänka på över jullovet. När vi slutade fick vi skjuts av Elins föräldrar till Emma- jag, Elin, Emma, Emmelie och Angelica. Elin har en bruten tå eller något så hon hoppar på kryckor. Stackars. Väl hos Emma slängde Emma och Emmelie ihop några muffins. När vi tryckt i oss några så sjöng vi Sing star och sen kom mor min och hämtade mig. Hade ingen vidare lust att promenera hem drygt 2 kilometer i slask, halka och blåst. Helt sjukt att det är noll/plusgrader nu, det är en kort vecka kvar till jul ju. Idag visade tidningen väder fram till och med lördag, och enligt den så är det noll grader även då. Vad är det för skit egentligen? Hade det varit april skulle det vara en sak, men nu är det ju inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0