Living in a fantasyworld.

Hallå i stugorna. Idag är det dagen före julafton, som ingen säkert vet. Sorgligt nog försvann den gnutta julkänsla jag fick i lördags, undrar om skatorna åt upp den. Eller de kanske har rest till varmare breddgrader över vintern? Idag var jag iallafall tillbaka på att vakna vid nio, eller jag vaknade vid fyra imorse också men somnade som tur  var om igen. Låg i sängen säkert en timme innan jag steg upp. För tillfället är jag hemma själv, tror far min skulle sluta vid ett eller något. Ska väl kanske dra mig in mot stan också. Har kollat på HM's hemsida, Ginas, Bikbok's och det lilla man kan se på Cubus. Hittade då ingen speciellt fin klänning där. Den jag har får väl kanske duga då. Ska nog bege mig mot köket och fixa mig lite frukost nu. Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0