Katten i hatten.

Har lekt med Sandra och Mikaela ikvällen. Först kom Sandra hit och vi satt och glodde i skolkatalogen, några skratt blev det, filåt. Sen bestämde vi oss för att gå ut och så plingade vi på hos Mikabella och frågade om hon ville följa med. Det ville hon. Vi gick till rinken, Sandra lyckades halka en gång och Mikaela två. Jag har än så länge klarat mig, pjuuh. Vi gick hem till Mikaela sen och såg på Katten i hatten. Alltså jag måste typ sluta vara hos Mikaela och Angelica som har kissemissar. I måndags hos Angelica höll jag på att klia sönder ögonen, och idag hos Mikaela så kliade det i näsan och jag nyste. När jag kom hem hann jag precis se vem som vann Stjärnor på is- Markus Fagervall bidde det. Nu ska jag snart fortsätta se Britney Spears - For the record. Eftersom att det inte blir något mer inlägg ikväll säger jag nu godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0